Sitter i mitt rum på GD och berättar om dagen

Har varit och käkat och fixat klart min dagens fråga. Den blev lite... dålig. Eller asså, ja vi får väl se om dom tar med den eller inte. Datorn ville inte ta min kamera så det var dåligt. Hehe, om jag ska göra samma sak igen nån annan dag kommer det bli pinsamt, för det är säkert samma folk ute då också, haha. Har inga bilder här (såklart) så det blir tråkigt nu, men skitsamma.

Det är faktiskt rätt nice här, nu får jag "Surfa runt och läsa lite tidningar" som han sa, för dom har inget mer som jag kan göra nu, haha. Får kanske åka med mamma hem sen också, så då kanske man kommer hem lite tidigare än om man hade tagit bussen.

Bara så att ni vet så skriver jag allt detta onödiga för att det är roligt att skriva på datorn och för att det låter bra, kanske att jag gör något vettigt. Det är härligt att skriva när man har fått lite fart, då känns det som om man inte behöver tänka alls, fingrarna går av sig själv.

Hade varit kul med en liten animering här nu, men nåt sånt finns inte här såklart. På min datorn finns inte photoshop eller nånting tror jag, sökte i den här datorn efter photoshop men hittade det inte. Men jag är iaf nöjd med bilderna jag tog till dagens fråga, fast han som hjälper mig körde dom bara genom någon autofunktion i hans photoshop, så dem känns inte riktigt som mina bilder, för redigeringen är verkligen inte så bra. Men han tyckte ju det så...

Ska lyssna på honom nu och läsa tidningar tror jag. Vågar inte riktigt göra nåt annat, jag vet inte vad han menade riktigt, om jag fick göra vad jag ville eller om det skulle vara nåt... Haha ni fattar. Synd att jag sitter i ett litet rum med gardinerna fördragana, vet inte varför men antagligen får jag inte öppna dom heller, eller jag vågar inte det iaf. Men det är ju så härligt väder! Imorse var det jättekallt, nästan -20 igen. Men nu borde det nästan vara plus i solen. Men fatta iaf, jag har fått ett eget rum och allt, och jag fick gå ut helt själv och göra en dagens fråga. Det tycker iaf jag är skitballt. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: ylva blomgren // - en fotoblogg -

sv: Ah vi tar det på msn sen :)

2010-02-15 @ 13:50:41
URL: http://ylvablomgren.blogg.se/
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Tack :)

2010-02-15 @ 15:27:44
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: sofia

trött på kylan nu :/

2010-02-15 @ 19:04:16
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0