Sjukt bra dag idag då, varit med om det coolaste på länge, och träffat den coolaste personen någonsin. Det ni ;)




Yesbox, det blev hemskt långt och drygt nu, men jag råder er att läsa ändå, för det är fett coolt det jag har gjort idag!


Skapligt coolt dag idag då. Fick redigera mina bilder på morgonen, och sen åkte vi till Sandvik, till nåt rörverk 68 eller vad det nu hette, hälsade på massa Sandvik-chefer, och hälsade på... Jan Björklund!!! (Skolminister och typ folkpartiets ledare (tror jag)). Hahaha, coolt.

Men, det coolaste var att jag blev tvingad att fota honom sen! Fotografen som var med var skitcool, aldrig träffat nån coolare tror jag. Det var asså inte Björklund som jag menade i rubriken, det var fotografen. Han bara "Upp med kameran nu". Jag sa att jag inte vågade fota, men han tvingade mig. Och tack för det, sitter på riktigt härliga bilder nu.

Inte för att dem är bra, är skapligt dåliga för att det var rätt dålig ljus och så, men vilka har tagit bilder på Jan Björklund då? Vi kör handuppräckning. Va, ingen? Nähä, synd för er då :P

Asså det var fett coolt, vi fick ha skyddsskor och orange hjälm på oss, och så gick vi på en.. typ ramp uppe i luften, i en jättestor lokal som minst var en halv kilometer långt. Och fotade. Fotografen hade *nåt fantastiskt ord här* utrustning om man säger så. Mitt drömobjektiv bland annat. Försökte få en bild på det, men den blev mörk...

Fick köra dagens fråga igen sen, det gick faktiskt bra. Tog bara en halvtimme. Sen fick jag redigera bildena själv, inget auto här inte, och fixa allt själv faktiskt.  Nu kommer det verkligen kännas som om jag har gjort den imorgon!

Kommentarer
Postat av: ylva blomgren // - en fotoblogg -

Cooooolt! :D



sv: Ah, ska göra det imorgon! :)

2010-02-17 @ 19:12:56
URL: http://ylvablomgren.blogg.se/
Postat av: alex

häftigt:D

2010-02-17 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0