Angående veckans Paradise Hotel

Mohaha, har just suttit och tittat på veckans Paradise Hotel avsnitt i två timmar, jag är sjukt trött nu. På datorn typ , och trött som att jag vill sova också. Det var ganska tråkigt att titta på Paradise, för jag visste tyvärr vad som skulle hända, vilka som skulle åka ut och så. Och det händer mig rätt ofta, att folk liksom pratar om programmet, och jag tycker att det är värdelöst!

Det är inget personangrepp nu ni som har snackat om det, haha jag måste ju säga att jag själv tror att jag gör det ibland, och jag har väl inte direkt varit jättetydlig med att jag inte har hunnit titta än. Men det är väl sånt som händer, och nu tänkte jag skriva nåt om vad jag tycker, men jag kom på att det kke är någon som inte sett än, så jag ska inte skriva nåt om det xD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 23:30:49
Postat av: Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

svar: Åh tack! Jag känner mig lite duktig!:)

Kram

2010-01-14 @ 10:28:56
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0