En design och om hur jag har "ritat" bilden



Har hållit på med en design till Eva ett tag, blev klar igår och jag tror att hon var nöjd :)

Men iaf, det verkade iaf som att Ida blev förvånad när jag sa att jag ritat den, men asså, jag har "ritat" den, typ ritat i Photoshop, dragit alla streck själv och så, inget filter eller så. Men efter en bild då såklart, det är inte så svårt, mer tidskrävande om det ska bli snyggt.

Men jag är riktigt nöjd med den iaf, ni kke förstår nu att den som jag visade för någon dag sen bara var slarv? Denna har jag suttit med typ en timme, asså bara den ritade bilden. Headern tog mycket längre tid, och att sätta in den. Men jag är ju nöjd så, och jag hoppas att Eva också är det :)

Ok, men om ni vill ha en design, eller bara hjälp med någon liten grej så är det bara att säga till, ska fixa nåt litet hjälpinlägg någon dag om en sak som jag har fått en fråga på också.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Blev skitsnyggt :) Håller också på och övar i AI och photsoshop på att rita o illustrera, verkligen tidskärvande. Men det kan bli grymt



Ha det fint och sussa gott

Kram

2010-01-14 @ 01:42:51
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: ida

mena hur förvånad jag vart, (; men den vart urgrym!

2010-01-14 @ 07:31:15
URL: http://ejdao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0