Jag får liksom ingen ordning ;o (Lars <3) UPDATE: Han vann!!! ;o LAAARS <3

UPDATE: Han vann!!! YESYESYESYYES!!!! Loooove Laaaars <3<3<3<3  Guldmicken, GuldmickeN, Guldmicken, Det BÄSTA priset!!! ;o    OMG I love it :D



Sitter såklart och tittar på P3 Guld, Lars har redan vunnit en, jag tror på.. en eller två till ;)

Haha, jag tycker att det är rätt kul, Timo har bra humor xD
Och så har dom ju så snygga djur på varje kategori, haha. Jag är flum ikväll, bara så att ni vet, om ni undrar liksom ;)

Var och kollade på Göta Kanal 3 förut, var rätt kul eftersom jag var så flum, men den var väl rätt dålig egentligen xD

Och så var det konfirmation också, var tråkigt -.-'


Visst ser jag sjukt intresserad ut av P3 Guld va? ;o
Haha xD

Omg, nu MÅSTE Lars Winnerbäck vinna denna kategori!! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0