Kaspar (L)

Lite snabbt om mitt liv då. Igår kväll efter att jag skrivit det där med bokeh tog jag bärbara datorn till min säng och läste bloggar och lite sånt ett tag, men sen slog dom av internet här nere och jag orkade inte gå ner så då slog jag på Kaspar i Nudådalen istället, den gamla julkalendern ni vet. Jag älskar den. Kaspar är så gullig, haha och trög. Men så söt, 8 år typ ;)

Och inatt drömde jag en jättefin dröm, om två skådespelare eller nåt. Haha den var värsta fin, men sen vid 12 var jag tvungen att gå upp för det blev skidåkning klockan ett. Kom hem för två timmar sen och har legat och läst medans mamma har haft datorn. Men nu är jag här, och ska vara här resten av kvällen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0