Hemma

Först jobbade jag som grönsaksbonde typ, planterade grejer mest. Jobbigt... Sen åkte vi iaf till Gotska Sandön, som är en sandig ö i östersjön, som är ett naturreservat eller var det kan kallas. Ah, ni får koll upp det själva om ni undrar något, jag vet inte.

Men där var det iaf... sandigt, dött, blåsigt och kallt i vattnet. Men, det var sol och faktiskt helt okej. Bilder kommer sen, när jag har hunnit redigera lite fler.

Sen var det midsommarfest i Alsike, det var tråkigt först, men inåt natten blev jag på bättre humör så då var det kul. Jag plockade blommor, men jag drömde inte nåt, vad jag minns iaf ;(

Nu är jag hemma, sen igår. Jag har huvudverk, men annars mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0