Då kommer rädslan och tar oss

Idag skulle vi ut på en 9km lång skidtur, fast vi skulle tillbaka också, så 18km. Jippie!
Åktte nog 15 km, sen fick jag åka skoter för första gången i mitt liv. Haha, det var jättekul. Måste bli trött och inte orka åka skidor så jag alltid får åka skoter tror jag.

Nu har vi varit ute några timmar till och typ lärt oss leta efter lavin-offer. Jättekul, verkligen. Och jag stör mig sjukt mycket på vissa ungar (och föräldrar). Men nu sitter jag och lyssnar på bra musik för första gången sen typ i onsdags, det är nice iaf.

Kommentarer
Postat av: maja

hehe okej ;)

vad är det för canon du har? :)

2010-03-01 @ 22:35:25
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0