Lyckad joggingtur

Joggade i 25 minuter, tills det inte fanns någonstans att springa. Då kom jag in i någon snårskog, skulle gissa att den var mörkgrön på kartan, för visst är det det som är typ svår skog? Iaf, tog mig typ evigheter att ta mig ut därifrån.

Sen, kom jag iaf till vägen, men då såg jag tre rådjur, så jag var tvungen att gå dit. Vis tod typ 5 meter ifrån varandra och glodde, men sen hoppade dom iväg. Så gick jag efter, för att typ se om jag kunde se dem igen. Det gjorde jag inte, däremot kom jag ut på ett kalhygge som var som en sjö. Allt var superblött, och ja... Det tog mig ännu längre tid att komma ut från kalhygget.

Jag kom iaf hem efter en dryg timme. Med blöta skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0