Födelsedagsmiddag

På onsdag fyllar jag år, men vi ska fira det ikväll typ. Äta lasagne och marängswiss och jag ska få mina paket :D

På onsdag ska vi äta tårta... Typiskt min mamma att föreslå att eftersom jag ville ha marängswiss ikväll så kan vi ju ha tårta på onsdag, bara för att hon ska få tårta...

Jaja. Förra året fick jag bara tråkiga presenter. Pengar och en bok. Men det var också det ända jag önskat mig. Men i år har jag bara önskat mig massa saker, så hoppas att jag får dom. Men jag hoppas att jag får lite pengar också, så att jag kan åka och shoppa. . .

Men jag återkommer med vad jag har fått! d:

Kommentarer
Postat av: maja

är i gysinge och är inte så säker på om barnkanalen finns här,

men ska lätt kolla om de finns XD

2010-09-18 @ 17:36:08
URL: http://ssundstrom.blogg.se/
Postat av: asalea

Grattis i förskott!

2010-09-18 @ 22:42:35
URL: http://asalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0