Här får ni veta lite mer om mig

Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? Njae, inte förlorat direkt, men tappat kontakten.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Jadå.
Har du ljugit för en bästavän? Mycket möjligt, när jag var yngre.

Har någon i din närhet tagit självmord? Hoppas inte det.. :s
Har någon i din släkt avlidit 2010? Ja, min.. mammas morbror :/
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Skulle kunna vara min bror då
Varit i slagsmål? Med Oskar, jaa!

Har du gjort någonting du ångrar? Massor med saker!
Isåfall vad? Var ska jag börja?
Har du skämt ut dig? Haha, ja..
Har du varit ute en hel natt? Ja.
Har du blivit tagen av polisen? Nej .


Tror du på kärlek? Ja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men andra ;)
Har du gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nej.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Hoppas jag inte.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Haha, jag vet inte. Den ska väl vara hemlig isf! ;)

Har du någonsin..

varit kär? Ja.

blivit upptäckt när du smitit ut? Nej.
velat ta livet av dig? Ja.
varit med i en olycka? Näe... Inget allvarligt .
ätit en hel tårta? Nej, det tror jag inte.
önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Ja.
gått på bio ensam? Det är väl sällan man är ensam på bio? ;)
gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Öh... om jag förstår frågan rätt, så ja.
tyckt att världen suger? Absolut.

Sju Känslor
1. Saknar du någon just nu? Nej .
2. Är du glad? Jodå (:
3. Är du fundersam?
Näe, skulle väl vara om konstiga saker då..
4. Är du uttråkad? Nej.
5. Är du tysk? Höh, näe.
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit, men dom bor inte ihop längre nej.
7. Gillar du någon just nu? Näe, inte mer än vanligt ;d


Hur mycket är klockan just nu? 13.25
Hur många barn vill du ha? Just nu, inga.
Vill du gifta dig? Nej.
Rullar du spaghettin eller skär du den? Båda.
Har du ätit sushi? Ja.
Hur många olika sorters flingor har du i kylskåpet? Inte en enda!

3 skulle
1. Skulle du vilja vara längre? Alltså. Jag är kort, och förr skulle jag ha svarat ja här. Men jag har blivit nöjd med min längd, så nej :)
2. Skulle du vilja väga mer? Nej? :o
3. Skulle du vilja vara någon annanstans just nu? Nejdå :)

Kan
1. Kan du röra på öronen? Men hjälp av händerna , ja :D
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jag tror det, men lite svårt att se det själv.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Oftast ja , men inte alltid,,,
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja. Varje natt, tror jag iaf.. ;)
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja :)
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nja. Eller jo förresten.
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja.

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det tror jag, ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jag vet inte :o
3. Har du syskon? Ja -.-
4. Har du ljugit på någon fråga? Här? Nej, det tror jag väl inte.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vet jag,,..
6. Har det här testet varit kul? Njaej. För långt. Ska radera några delar nu.

 


 

Texten är moooobbad, för jag har gjort den i word först och sen klistrat in den, så den vill inte ändra sig...


Kommentarer
Postat av: maja

sv: eller hur, hatar såna kommentarer >.<

antingen står man för vad man säger eller så är man tyst..

men aja, haha tack :))

2010-09-26 @ 23:39:11
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0