Loka Jordgubb Guava

Herregud. Här har jag suttit och tänkt på inlägg jag ska göra hela dagen, och inte har det kommit upp nåt. Kan bero på att jag är trött. Eller lat. Eller inte tror att det kommer gå nå bra med superinternetet som finns här. Men ah. Jag har massor av inlägg på lager (känns det som) till en annan dag. Så vi får höras då. När jag har orkat göra det jag måste göra för att kunna lägga upp inläggen... Nu blev det komplicerat också. Herregud.

Nu ska jag iaf dricka upp sista slatten i lokan (gårdagens köp på enen!). Och ni ska få vara med!
(skulle ju varit trevligt med en animation här, men inte fan orkar jag det).



Ja, jag gillar cambildserier med 4 bilder idag.

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Snyggt Jonna :)

2010-09-10 @ 07:42:30
URL: http://elinlindfors.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, vad görs ikväll? best wishes typ :P

2010-09-10 @ 15:19:07
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0