Pinkpurple


Just nu har jag egentligen matte. Men vi har någon konstig redovisning så jag redigerar bilder istället, känns bra. Dom här bilderna är ifrån maj, för jag hittade inga andra bilder att redigera. Idag har vi hur mycket lektioner som helst, och jag orkar inte det. Och jag är redan hungrig. Vad är det för mat idag egentligen?

Åh, förresten. Igår tittade jag ju på Forrest Gump. Fyfan vad den är fin. Jag älskar den. Forrest är så klok. Klok, det tycker jag passar så bra in på honom. Ååååååååååååååh.
I'm Forrest, Forrest Gump.
Kärlek.










Kommentarer
Postat av: Kamilla Nylund

sv: Javisst! :-)

Haha, men då har ni något att se fram emot. Här håller hösten på att sluta, såg nyss att mycket löv lossnat och ligger på marken. Så nu är vintern påväg..

2010-09-13 @ 16:07:39
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Michaila

Vilka fina bilder:) älskar den översta:)

2010-09-14 @ 00:52:37
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0