Sometimes it's hard to tell in the dark ;)

Igår åkte jag in till Sandviken efter skolan, gick på några affärer där, handlade på en hemlig affär och Konsum enen. Fetnice ni vet. Sen köpte jag ett badkort (bara för att jag störde mig på att mamma sa simkort till mig igår), och simmade. En kilometer. Tittade på bråk mellan badvakten och typ några turkar eller nåt. Det var ganska kul!

Ungefär såhär roligt har jag haft nyss:



Ojdå. Bara lite normal min här på tredje bilden. Ohja.


Nu ska jag hem till mamma och se om jag har fått nåt kul i posten *flört*.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Du minns väl att du röstade på mig i en sko tävling?

Nu har du och hundra tals andra blivit länkade som jag lovade.



Ha det så bra. <3

2010-09-09 @ 19:11:37
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: maja

hahahhahah XD tredje bilden asså! x'd

2010-09-09 @ 19:47:44
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0