Hur är Nokia C5 egentligen?

Nu är det såhär att jag använder min mammas jobbmobil just nu. Därför behöver jag en ny mobil!
Tänker köpa en för mina godisförbudspengar nämligen, och jag har börjat fundera på den här bredvid, Nokia C5.

Därför skulle jag vara mycket tacksam om någon som har en sådan/vet något om den kan tala om om den är bra?


Vet du inget om den där, men har tips på någon annan mobil? Här är
mina krav på mobil;
Nokia
1000-1500 kr
Spotify ska fungera
Internet bör finnas

Vet du någon som uppfyller det där? Kommentera gärna!


Förra gången jag köpte mobil skrev jag det först efteråt, och då visade det sig att alla visste att den sög. Så den här gången vill jag veta innan om den är bra/dålig!


Kommentarer
Postat av: by ylva - foto, film & musik

sv: Vill inte :'(

2011-04-08 @ 16:39:19
URL: http://byyllvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0