Idag är jag snyggare än någonsin...

Hej på er!
Jajamen, jag är hemma igen. Kom hem elva igår, då stupade jag i säng direkt. Gick upp sex bara för det, och nu har jag duschat, käkat lite och faktiskt hunnit ta igen liiite här ute i cyberspace. Helt sjukt hur mycket det känns som att man missat, fast man bara varit borta några dagar.
.
Hur som helst. Ska strax pallar mig iväg till skolan.Tar väl cyklen i detta fina vårväder... Eller? lol..
Mm, ni får väl höra mer sen, sålänge får ni ha det så bra :))
Åh vilka fantastiskt normala bilder jag tog......

Kommentarer
Postat av: by ylva - foto, film & musik

sv: Men man kan ju ändå se grejerna :D Man behöver ju inte vara medlem :)

2011-04-04 @ 17:31:39
URL: http://byyllvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0