PHOENIX

Hej!
Idag har jag varit i skolan. Tvingade dit mig själv fastän jag kände mig krasslig, för jag hade muntligt engelskaprov, nationellt. Jag var nervös, men det gick braaa!  * Glad *
Kom hem för några timmar sen (2?), funderade på att åka skidor men bestämde mig för att vila mig istället.
Annars har pappa letat land och rike runt efter en sån där tröja i S till mig. Eller inte. Men, han har iaf ansträngt sig, och ja. Nu sitter jag här med min S på mig. Tack.
Och ja, det är den jag köpte förra söndagen som jag skulle byta, jag har för mig att jag skrev om det (jag köpte en M från början... Smart eller vad? Jag har aldrig M). Mörkblå med röd text, om ni inte ser det på de krassa bilderna. Fint ord förresten, krassa! :D

Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

Jag såg en bild på dig idag i skolan, hihi :) typ nior som hade besökt skolan ;)

2011-02-15 @ 18:37:23
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

SV: Hahah, jag tror det stod att du inte riktigt visste vilken linje du ville gå, mer minns jag inte ;) Men ska försöka komma ihåg att ta en bild :D



Mindes inte att du hette Jonna, men Igeland hade jag på minnet :D

2011-02-15 @ 19:14:47
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0