RANDOM; NY DESIGN

Titta vad jag just hag dragit ihop! En ny design!
Eller, alltså. Grejen är ju att jag inte gör om själva grunden nästan någonting, utan bara ändrar färger, bilder, lite länkar osv. Men ändå!
Den 26:e september kom den förra upp. Jag vet, jag byter ofta. Sen dess har jag endast lagt till 4 länkar i menyn. Hehe.
Gamla och nya headern:
Hann inte ta någon printscreen på den gamla.... BaD FUCKER.
Om sidan du är inne på inte har uppdaterats med den nya än skulle jag bli väldigt tacksam och du tog en printscreen på sidan och skickade till mig på jonnaigeland[at]hotmail.com

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: livets stora gåta, haha nerå. men typ, att han aldrig skulle kunna vara gift med en sån som gun, hahahaha.. och typ att man inte ska äta sushi osv. haha allt typ

2011-02-17 @ 19:11:44
URL: http://sofiajohanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0