Utkast: Feb. 17, 2011

HEJ mina vänner!
Det var ju ett tag sen (lol typ ett dygn). Tänkte att ni som vanligt var intresserade av vad jag gjort idag.
Ni vet säkert att jag varit lite sjuk dena här veckan, så idag stannade jag hemma. Dock hade jag missbedömt sjukdomen lite, för jag märkte idag att den stora sjukdagen var igår. Men, det kändes lite ovärt att gå till skolan där vid elva och säga "hej, jag sjukanmälde mig imorgon men jag känner mig inte sjuk längre".

Var iallafall hemma. Läste ett kapitel i min bok, pluggade lite matte, tyska och engelska, åt en jätteläskig soppa min bror lagade, tittade på två avsnitt av Falcon Beach (<3!) och duschade. Sen kom mamma, då var klockan halv sex. Slängde ner lite (läs mycket) kläder i min väska och åkte hem till henne (eller mig också iofs).

Nu är klockan redan jättemycket, och jag har inte hunnit mre något vettigt idag. Måste alltså göra det nu, snabbt!
Vi hörs förhoppningsvis imorgon, om min bligglust håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0