MUSIK

Skrivet för ca en vecka sen, upplagt nu i brist på annat att blogga om..

Vad lyssnar du på just nu? Stefan Sundström - Boy boy ville sjöman bli
Vilken är världens mest störiga låt? Åh. Jag tror inte att jag har hört den, men den som jag tycker är nog... alltså, nu väljer jag en seriös låt, inte någon oseriös, för det finns flera oseriösa som är värre men ja... Baby med Justin Bieber, för att den är sååå uttjatad och samma sak runt runt...
Favoritband/artist, of all time? Lars Winnerbäck
Band/artist du nyligen upptäckt? Stefan Sundström
Bästa kvinnliga röst? Hm. Christina Aguilera
Bästa manliga röst? Svårt.
Vilken musikstil lyssnar du mest på? Pop tror jag,,
Vad lyssnar du på när du vill bli glad? Rihanna tror jag. 
Vad lyssnar du på när du vill lugna ner dig? Min och Oskars lungna låtar lista. 
Senaste konserten? Lars Winnerbäck i sommras tror jag.
Vilken blir nästa konsert? Daniel Adams Ray, Rebecca & Fiona eller Rihanna (Antagligen Rihanna). 
Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? Rihanna. 
Mest hatade bandet/artisten? Inte av mig, men över huvud taget - Justin Bieber (Tror jag alltså). 
Låt som får dig att tänka? Hero of war - Rise Against
Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du..? Den Svenska Björnstammen?!
Fräckaste musikvideon? Misery - Maroon 5
Kan du spela någon instrument? Gitarr, och piano hyfsat bra. Har även kunnat spela flöjt..
Bästa tjejbandet? Typ, Rebecca och Fiona, om dom nu räknas som band. 
Senaste låt du hörde på radio/cd etc. Pappa lyssnar ju jämt på skivor, så jag tror att det var Outro från Stefan Sundströms "5 dagar i Augusti"
Vad tycker du om klassisk musik? Duger när man vill ha något som inte märks i huvudet. 
Vad tycker du om countrymusik? Oftast ganska dåligt, men det beror helt på. 
Vad tycker du om death metal? Super när man är arg, funkar i måttliga mängder. 
Senaste STORA bandet du såg live? Band? Tror inte att jag sett något band direkt.
Lyssnar du på musik på främmande språk? Danska - ALLTID! Älskar danska (L)
Om du var ett instrument, vad skulle du vara? Åh, jag tror faktiskt att jag skulle vara mikrofonen, om man nu får vara det... 
Har du träffat någon känd musiker? Carola?
Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Rihanna och Eminem...?
Vilken känd musiker skulle du gifta dig med om du fick chansen? Ingen aning... Adam Levine är jävlig snygg! Fast, han är nog lite gammal... Okej, jag vet vem. Men ajg tänker inte säga! :D
Favorit filmsoundtrack? The Runaways
Vad lyssnar dina föräldrar på? Mamma - Inget, hon typ hatar musik. Pappa - Sundström, Winnerbäck, Niel Young och annan random musik. 
Vad lyssnar du på precis NU? Love the way you lie part 2
Använder du bandtröjor? Skulle nog göra om jag ägde nån, men det gör jag inte. Eller jo, en tröja som det står Kiss på. Fast den är köpt på hm, så vet inte om det räknas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0