7 JUNI 2011



Sweet dag idag då. Lyckades försova mig en timme imorse, hann inte duscha. Lite segt, men gick. Avslutningslunch + lite annat i skolan, sen hem. D rog bort och badade en sväng med Anna och Linda.

Sen åkte jag hem och kokade lite potatis. Nej, tog inte alls lång tid. Fast jo. Jättelång. Inte okej. Efter en evighet när dom var klara tog jag hojjen ner till Fredrik. Några hundra meter kanske.. Fett. Grillade, hade trevligt. Åkte och badade, "spelade" lite brännboll och hojjade hem.

Skjutsade även Anna fram. Uppför två mördarbackar. Blev också nertvingad i gräset på en fotbollsplan, ja med hela håret. Och fick en j'vla slick på kinden. Myyyyys.
Jag är så fresch nu. Ni skulle bara veta.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild!

2011-06-09 @ 15:01:17
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0