RIP i gubbens mage.......

Tänkte bara skriva lite om vad jag gjorde i måndags, okej.
Jag och Kajsa tog bussen till Sandviken, var ju skyldig henne en fika (Iaf enligt mig alltså..)! Vi gick runt och letade efter nåt fint ställe, , hittade ett som vi aldrig vetat existerade tidigare. Mycket trevligt, och gott kaffe hade dom också! Lagom nöjd eller?
'
Sen letade jag efter ett par örhängen med krok. Köpte tillslut ett par på byoung. Sen så kom the big thing - jag skulle köpa Ben&Jerryglass!
'
2 för 79kr på hemmakväll, det kan man bara inte missa, eller hur? Nej, så dit gick vi och jag köpte två stycken. Sen gick vi till resecentrum och satt i solen. Och det är nu det "roliga" händer....
'
Jag glömmer påsen vid bänken vi sitter. Påsen med glassarna alltså. Ja, så vi står en bit bort och väntar på bussen. Så går det förbi en gubbe med en Hemmakvälls-påse. Jag bara, "Shit var fan är min påse?!" Går tillbaka till bänken och tittar - den är inte där. Den är borta, ja. Så typ, "Alltså, han har min påse". Gubben alltså. Chock? Nej, skojar du?
'
Okej. Vi gick efter honom. Han var typ 200meter framför. Vi hann inte ikapp honom, och vi skulle med en buss. Kunde inte gå hur långt som helst. Han har alltså mina två glassar nu. Som jag betalt 80 kronor för.
'
Ja, så kul var det. Men det är okej. Han kanske behövde dom där, vad vet jag. Hatar mest mig själv, för att jag glömde dem. Hur fan kan jag glömma påsen?!?!?! Idiot -.-
'
Okej, så kul har jag haft. Själv då?

Kommentarer
Postat av: TOWE

sv: roligt att du är med! :)

2011-03-30 @ 18:07:53
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: E V E L I N

Haha... Nej! Två glassar rakt ner i en gubbes mage. Suck xP

2011-03-30 @ 19:18:41
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0