ÖNSKELISTA

Nu är det nästan september och jag fyller snart år! Här är saker jag önskar mig: Radio, Vår Kokbok, en presskanna, 6mm tunnel till örat (mkt nödvändig!!), den där mascaran, korta tränigsshorts, en sån där tröja, OCH GUD DOM DÄR SKORNA.
Och saker som ej är med på bild men som jag också vill ha:
Potatissticka, vitlökspress, hushållsvåg, stektermometer, isglassformar, kuddar & kuddfodral i massa olika färger, ett silverhalsband med ett J på, mörkblå stickad tröja.
Tråkigaste önskelistan. Fast önskar mig lite annat också som inte är med här också. Och egentligen behöver jag massa saker till lägenheten så allt nödvändligt som jag inte har vill jag ha HAHA !  

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Ja, jag ska nog välja foto! Och, jag måste prova att få bort den där fobin jag har för grupper xD Måste ju bli av med den någon gång :/

2012-08-29 @ 19:50:10
URL: http://juliastroms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0