STICKAD

Hej! Ikväll har jag haft det rätt dåligt för jag har haft ont i käken hela kvällen! Tog nämligen ut min visdomstand igår, det var faktiskt nästan det värsta någonsin. Skulle se Saw ikväll men så ringde mina syskon på skype och då blev det inte så.
Men över till något annat. Min mamma ska sticka en vit tröja till mig. Har bestämt två olika men kan verkligen inte bestämma mig för vilken! Här ska ni få se:
En med massa flätor och grejer på eller den med mindre saker? Ja jag vet inte. Säg gärna om ni har nån favorit av dem två. Förresten ska den vara i en vit eller ljusljusljusgrå färg, inte dem på bilderna. Och dessutom så tycker jag att killen är fett snygg. Agree??

Kommentarer
Postat av: Agnes

Den gråa till höger! :D

2012-08-25 @ 08:51:21
URL: http://eagnes.blogga.se
Postat av: Julia

Jag tycker design nummer 2 :D och ja, killen var inte så dålig heller ;)

2012-08-26 @ 12:54:21
URL: http://juliastroms.devote.se
Postat av: klara :)

ljus,ljus, ljus grå, inte vit! eller i alla fall inte den typ gulvita på bilden

Svar: haha nä det skrev jag ju också ;) det är mönstret på tröjan som jag inte kan bestämma, färg blir typ vit vilken tröja det än blir :)
Jonna Igeland

2012-08-26 @ 14:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0