Drar igång bloggningen med en lista

Hur lång är du? 156cm , LÄNGSTA 

Vilken är den senaste filmen du sett? V för Vendetta tror jag. Rätt bra. 

Vem ringde du senast? Mamma. 

Vem ringde dig senast? Någon jag ej vet vem det var för hann inte svara. 

Hur löd det senaste sms:et du fick? JAAA! 

När såg du senast din mamma och pappa? Mamma imorse, pappa igårkväll. 

Vilken ögonfärg har du? Brungröna typ. 

När vaknade du i dag? Lite före 6.15

Vilken är din favoritplats? Sängen eller min lägenhet! 

Senaste låt du hörde: Vet inte vad den heter haha! Från Rihannas nya platta iaf.

Vad skrämmer dig om nätterna? Mitt liv. Förutom inatt då jag blev jagad av vampyrer då haha..

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Vet inte. Kanske var på lunchen idag eller nåt?

Hur stor är din säng? Tror 120cm men den känns större. 

Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Men inte med jeans och tröja direkt men ah. 

Vilka städer har du bott i? HAHA inga. Nä men BYN färnebo och nu Sandviken. 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor är väl myysigt.

Är du social? Alltså ja har faktiskt blivit det på senare år.. IRL alltså

Tycker du om kinamat? Jag vet inte riktigt vad kinamat egentligen är men gillar all mat? Jag gör dock världens godaste jordnötssås till kyckling om det räknas som kinamat. 

Tycker du om kaffe? Näe... SKOJA VAD TROR NI ja.

Vad ska du göra nu? Kolla på tv om 10 min, sen soova! 

Peace out. 

Kommentarer
Postat av: Eva

u go girl! keep up the goooood bloging of yours!

Svar: hahaha
Jonna Igeland

2012-11-19 @ 22:10:04
URL: http://evajosefina.devote.se
Postat av: Sara Fryk

JONNIIII

Svar: eh yeess :)
Jonna Igeland

2012-11-22 @ 18:49:00
URL: http://sarafryk.blogg.se
Postat av: jennhy

SV: tröjan är från gina :)

2012-11-24 @ 00:46:02
URL: http://jennhyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0