HÖST

Idag regnar det. Enda som är bra med det egentligen är att jag kan ha på mig denna gröna tröja min mamma stickade någon gång för massor av år sedan. Har planerat i typ två veckor att ha stickad tröja på mig när det regnar nästa gång och ja - this is the day.
-
En annan sak: Det kommer så mycket bra musik nu! Här ska ni få höra några av mina nya favorit-höstlåtar:
Wiley – Heatwave - feat. Ms D
Dada Life – Feed The Dada - Radio Edit
Sjukstugan – Zig Zag feat. Skizz
Ken Ring – Själen av en vän - Radio Edit
Rihanna – Cockiness (Love It) Remix - Explicit Version
Kanye West – Clique

Kommentarer
Postat av: Eva

sv; nu skojaru.. i feel the urge to delite the fugly picture on me when i´m doing the uglyfacething..... Tjenare snyggve!

2012-09-17 @ 00:00:30
Postat av: Eva

Sv; Ja gör väll de nu då! bäst så! man tackar då! :D

2012-09-17 @ 00:22:09
URL: http://evajosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0