Välkommen hem till miig!

Äntligen har jag tagit och fotat min lägenhet. Har lovat ett sånt här inlägg sen jag flyttade in i maj, men det har helt enkelt inte blivit av för jag har inte känt mig färdig med den än. Igår städade jag lite och så kom jag på att borde fixa det här - så det gjorde jag. Hoppas att ni gillar det fastän det är seent ute osv! -
 
Hallen! Hatthylla till vänster om dörren och rum till höger (när man kommer in).
- Och rakt fram finns en spegel och en pall hehe och där är jag..
Till vänster är även badrummet. Hatar det för att det är ett gigantiskt badkar där. Gillar inte ens badkar. Skulle vara mycket bättre med en dusch bara.
-
Sen så rakt in i lägenheten är köket! Skulle egentligen målas om. Ska fortfarande kanske göra det men som jag visste så blev det inte av när vi inte gjorde det på en gång. Nu har jag dessutom nästan börjar gilla den gula tapeten haha... Ah vi får se men ska kanske målas om hur som helst! 
-
Till vänster i köket. Alla luckor är gamla skjut-luckor. Dom hatar jag också men tydligen så är dom jättemycket värda så får inte byta bort dom :(
-Ah och så hoppade jag övet att fota min disk men där är diskbänken iaf och lite av fönstret.
-Okeej, direkt till vänster från dörren är sov/vardagsrummet. Det som ni ser här är en spegel. foton, vinylskivor och en liten bit av säängeen...
-Och där är hela sängen. Och på andra sidan rummet är min garderob som jag ääälskar för att den är stor och för att den har en lampa i taket som är awesome. 
-Soffa. Ska köpa en ny. Och lampa och hylla och fönster typ. Detta är alltså bredvid sängen.
-
Och innanför hallen fast åt andra hållet är tjockis-teven och gitarren och garderoben då. 
-
Ah hoppas att ni förstod lite av hur det ens ser ut här. Kan ta lite roligare bilder en annan dag, på lite mer detaljer och så - det här var bara allmänt. Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fint du har de :D
vill du göra ett bloglovin byte?:D

Svar: hihi tack! :) och nej tack, tyvärr!
Jonna Igeland

2012-09-10 @ 17:30:22
URL: http://eemma.spotlife.se
Postat av: Älin

fiiint :D

Svar: hihih ja lite :')
Jonna Igeland

2012-09-10 @ 23:07:08
URL: http://elinwestrin.blogg.se
Postat av: VIKZAN

Fin lägenhet :)) Hur gammal va du när du flyttade hemifrån?

Svar: tack! jag fyller 17 nästa vecka så var typ 16 och ett halvt ;)
Jonna Igeland

2012-09-11 @ 21:08:21
URL: http://vikzan.blogg.se
Postat av: +EVA

Det var ju skitsnyggt Jonna! :D

Svar: hihi tack :D
Jonna Igeland

2012-09-11 @ 22:30:16
Postat av: jennhy

Åh vad mysigt!! :D Vart bor du?

2012-11-24 @ 01:00:16
URL: http://jennhyolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0