Min klass

Har varit en ganska lång och tråkigt dag idag, är ju lite trött också, eftersom jag satt vid datorn till halv tolv igår kväll och duschade efter det. Och sen gick upp sex. Men iaf, detta är min klass:  =D


Typ sämst bild, kvaliten på bilden jag tog med min kamera, men hade ingen bättre...

Vi har väl alltid haft lite problem men just nu tycker jag att vi har väldigt bra stämmning i klassen, även fast det är lite rörigt. Haha, men vi ser ju liiite onormala ut på bilden, gör vi inte? xD
Man älskar nog alla mycket mer än man tror, tror jag iaf <3
Sin klass är liksom sånt man inte glömmer. Särskilt eftersom vi har gått med många hela livet, från dagis (Haha, Sofia xD).



//Igeland

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Åh, så fin du var på fotot! :D

2009-10-24 @ 13:18:25
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0