Gäller hela kvällen mellan 12 och 5

Har suttit och tittat igenom arkivet, och blev sjukt glad. Shit vilka minnen man har från då. Bästa tiden i mitt liv eller vad? Nu är det mesta skit. Jadu, jag tror till och med att jag nästan vet vad det beror på också, och det är inget jag kan fixa själv, behöver hjälp av lite andra personer. Haha, så det var ju misslyckat.

Wow, upptäckte just en cool sak. Var bara tvungen att skriva det. Nej men nu blir det nog att minnas lite mer, och sen sova. Ska upp och åka skidor tidigt imorgonbitti, tummen ner på det. Men det funkar.

Måste bara säga att detta visst blev ett väldigt ledsamt inlägg, var meningen att det skulle bli glatt. Cred till er som läst ändå <3


Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Okej! Ja den jag redan har på lager är ännu somrigare så jag kanske ska vänta med den och göra en ny? Eftersom snön fortfarande ligger kvar:)Haft en bra dag?

2010-02-07 @ 07:44:31
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: Ninnis fotoblogg

Svar: Okej jag kanske gör en vinterdesign:)

2010-02-07 @ 09:31:58
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0