Info om mina gratisdesigner

Jag gör gratis designer till alla som vill ha kanske ni visste, men jag har fått lite kö nu, så nu kommer lite "regler" för att jag ska kunna göra mina designer. Jag vill inte kalla det regler, kallar det...

..Innan du beställer en design:
• När det väl blir din tur så ska du veta precis hur du ska ha den, ha allting klart så att jag kan sätta igång på en gång.
• Vi pratar på msn, och skickar bilderna på msn. Jag håller inte på med bdb och sånt längre.
• Jag har inte fantasi att göra olika designer till alla om inte ni bestämmer hur dom ska vara.
• Eftersom jag gör dem gratis och egentligen inte känar något på dem så borde ni ha klart för er att det kan ta lite tid innan det blir din tur.
• Jag kan göra det mesta inom photoshop, så det är (mest iaf) du som sätter gränserna om hur avancerad den ska vara.
• Jag kan göra kodning om du vill ha det, men det är mest stilmallsgrejer jag gör, och bilderna såklart.
• Om du kommer på under tiden du väntar att du inte vill ha en design, meddela mig på en gång då!

Om ni inte uppfyller kraven ovan, det första framförallt, så kommer ni bli överhoppade i kön. Om du vill ha en design är det bara att skriva det i en kommentar, så fixar vi det på msn sen.


Bloggar som jag har designat:

Frida
Carin

Det kommer att uppdateras här ovanför, om någon tar bort min design eller om det kommer nya, så dom är alltid aktuella.

JAG GÖR INTE DETTA LÄNGRE, MEN FRÅGA GÄRNA OM DET BARA ÄR NÅGON LITEN SMÅGREJ SOM NI BEHÖVER HJÄLP MED, SÅ KAN VI NOG FIXA DET

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Ja, imorgon den 23 ;)

2010-03-22 @ 16:57:04
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0