Jag försöker spela dataspel

Först disskuterade (bråkade) jag med min bror om att han skulle hämta ett dataspel hos mamma. Han gör inte det.
Sen gick jag till datorn och dampade lite, sen började jag tänka. Byrån där spelet ligger är ju inte kvar där den brukade stå...
Kommer på att det ju står tre meter ifrån mig.

Hittar spelet!
Ska öppna hålet där jag ska sätta i skivan...
Det funkar inte!
Får damp.
Försöker bända upp den med två knivar.
Den öppnar sig av sig själv, men åker in igen.
Jag trycket på knappen tusen gånger.
Den öppnar sig, jag håller kvar den!
Jag stoppar i skivan och kör in den i datorn.
Försöker starta spelet.
Det funkar inte!
Antagligen för att skivläsaren är fucked up.
Märkte jag ju nu.

Detta har tagit typ en timme.
Nu sitter jag och trycker på spelsymbolen på datorn tusen gånger för att det kanske ska funka nångång.

ÅH, det funkade! :D

Trodde jag. Det var visst nåt annat :(

Nu då? :o
Den låter som att den jobbar hårt...

Det kom upp ett felmeddelande. Jag fattade ingenting. Försöker igen...

Det funkar inte. Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha!! :D

Åh, tack!

2010-10-05 @ 18:11:17
URL: http://hlphotography.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0