jagjagjagjagjagjagjag

Daaaamp dom tvingar mig att blogga. Jag vill inte blogga om skitsaker som det här. Nej nej nej. Ändå gör jag det. Hm........... Wtf. Det här suger ju. Och eftersom det var sååååååå kuuuuuuul att titta på bilder så får ni några sånna häääääääääär:



Vill ni veta nåt om bilderna?
1. En lördagmorgon, halvt nyvaken, nån sa att jag var snygg, så då tog jag en bild på mig själv...
2. Igår, mitt hår var så lent och snyggt så jag tog en bild. Det var inte så fint som jag trodde...
3. En bild jag tog nyyyyyss. Min näsa är snyyyygg. Eller?
4. En bild från i sommras. Bruuun :(

webcamwebcamwebcamwebcamwebcamwebcamwebcamwebcamwebcam (L)

Kommentarer
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Oj, svårt att förklara. Men det var typ att någon annan text var "fet" i texten. Så blev den andra texten som inte skulle vara fet.. också blev det...typ ;P Hehe

2010-10-19 @ 20:11:59
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: clara

Svar; Haha grymt snygg! Orkar inte fixa en ny innan jul så wtf varför inte bara få upp julstämningen ;)

2010-10-19 @ 23:09:54
URL: http://claran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0