About Me, Myself and I


Hej!

Det är jag som skriver denna blogg. Bloggnamnet, Igeland, är mitt efternamn. Om någon undrar så är det norskt.  Jag bor i en by utanför Sandviken, som ligger utanför Gävle. Jag bor helt enkelt 6 mil söder om Gävle, skulle man kunna säga. Jag har bott här hela mitt liv, men förhoppningsvis flyttar jag snart, hehe. Jag är född 22 september 1995, och är alltså 16 år.

Jag har två syskon, en syster och en bror, som båda är yngre än mig. Mina föräldrar bor inte ihop längre, dom bor ca 2 kilometer ifrån varandra, och jag flyttar ungefär varannan vecka emellan.

Mina största intressen är fotografi och musik. Jag fotograferar en hel del, vilket kommer märkas här på bloggen. Om du vill veta mer om min kamera kan du trycka på en länk i menyn. Musik har jag gillat sen jag var liten, och jag har spelat en del instrument, men just nu tar jag bara sånglektioner.

Jag går Estet - Media på gymnasiet i Sandviken, kommer antagligen flytta dit snaart också.

Om du undrar något är det bara att slänga in en kommentar!
Om ni vill skriva ett mejl till mig kan du göra det på jonnaigeland [at] hotmail.com , ända bara [at] till @ så fungerar det super!

Hör gärna av dig, och ha det så bra! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

HeartBeat då????

2010-10-01 @ 18:33:03
Postat av: EVaaa

eyy uppdatera vaa!?

Svar: sluta läsa mina gamla inlägg -.- menar du uppdatera bloggen eller inlägget ens?
Jonna Igeland

2012-09-04 @ 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0