ETT LIV UTAN GODIS...

,
.. har jag inte haft , men väl ett år. Ja, ni förstår va? Mitt godisförbud tog slut idag!
Ungefär sen allahjärtansdag har jag längtat till denna dag, för då fick jag dom fina hjärtana (tack birgitta!). Så sparade jag dom till... idag!
Sen så var jag ju också i Sandviken idag, så var och köpte lite godis där också. 2hg lösgodis och gott&blandat. Lösgodiset åt jag upp där....
'
Varför gör man såhär då? Jo, därför att man får 1200 kronor. Vad jag ska göra med dom pengarna får ni se imorgon, nu ska jag ta igen lite godis!
,
Nej det ska jag inte, för jag har faktiskt redan borstat tänderna.. !

Kommentarer
Postat av: ida

du fattade att de va jb va? :o

2011-04-06 @ 21:20:29
URL: http://idaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0