RIGHT NOW MUSIC

Vad lyssnar du på just nu? Clemens – Champion - Kato Radio Edit
Band/artist du nyligen upptäckt? Bryan Adams i Spirit-soundtracket!
Vilken blir nästa konsert? Oh, jag vet inte. Om jag har tur så blir det något i sommar, annars Rihanna i november... Men vem vet, kanske något på Peace & Love? ;)
Vem eller vilka lyssnar du på mest just nu? Enligt Spotify - Bruno Mars... LOL! Det är inte sant. Men, kanske.. Från och med nu blir det Joey Moe en hel del (laddade bla. ner hans nya singel idag..)!
Band du anser att resten av världen borde älska lika mycket som du..? Rebecca & Fiona
Senaste låt du hörde på radio/cd etc. Någon Robynlåt i morgonpasset i P3 i måndags typ. 
Kan du namnet på alla bandmedlemmar du lyssnar på just nu? Jag lyssnar typ aldrig på band... Denna låt sjunger Jessie J och BoB.
Favorit filmsoundtrack? Bryan Adams – Spirit: Stallion Of The Cimarron! Iaf just nu. 
Vad lyssnar du på precis NU? Jessie J – Price Tag


Kommentarer
Postat av: by ylva / - Foto, film & musik

sv: Nice, jag gillade honom så jag får nog allt se den! :D

2011-02-19 @ 13:10:41
URL: http://byyllvaa.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-01 @ 22:07:28
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0