Vecka 6

Den här veckan har det väl mest varit skola, skola och skola i mitt huvud. Tror ärligt talat att jag aldrig varit mer stressad inombords. Inte stressad som att jag höll på att missa bussen, utan stressad inombords.
Nationella svenska+so-religion+engelska

Igår höll jag på att börja grina (okej nej) för att engelskan gick åt helvete. Så jag skickade ett mejl till läraren, och frågade vad tusan det egentligen var jag skulle skriva. Hon svarade idag på eftermiddagen. Och vet ni hur hon svarade?
På engelska (jag hade skrivit på svenska), med ett exempel på hur jag skulle kunna skriva. Sen typ, skriv bara på och lycka till. På engelska. Blev ju full i skratt. Åh, det hjälpte ju verkligen. Tack.

Nej. Men jag skrev skiten ikväll iaf. Blir nog inte mvg, tyvärr, som jag ville ha.. Men jaja. Skönt att ha det ur vägen bara. Svenskan gick nog bra, skrev om den "flammande kärleken" på .. skrivprovet. Men har inte fått reda på nåt från varken läs- eller skriv-.

Folk pratade om att åttan var värsta året. Men jag håller inte med. Just nu håller jag på att drunka i allt detta. Det är så hemskt. Att kvävas av skolan. Ska det verkligen vara meningen? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0