Måndag morgon

Jag tror aldrig att jag sovit så gott som jag sov inatt. Somnade vid tolv, sov tills klockan ringde. Var så skönt på morgonen. Ville ligga kvar, men samtidigt gå upp.

Igårkväll skulle jag och mamma mäta ut vallan på mina skidor. Man kollar alltså hur mycket av skidan som är i marken, och alltå var man ska valla. Det visade sig att mina skidor var alldeles för korta/tunna/någonting. Alltså blir det en tur till Sandviken och köpa skidor idag. Ja.

Och om ni nu undrar, så är detta totalt meningslöst för er att veta. Men eftersom folk hela tiden ber mog om att blogga, så för jag väl göra det! :o


Kommentarer
Postat av: bra blogg

bra blogg;)

2011-01-24 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0