Lars Winnerbäck 5/12-09 ♥




Förband + huvudet på personerna framför oss.


10 minuters väntan innan Lars började.


Konserten börjde med en liten film.


Och sen började det... 



Tuff ljusshow.




Hade med familjens IXUS, inte världens bästa och vi satt inte så jättenära, så inte så särskilt många bra bilder, dessutom tog batteriet slut före halva, men skitsamma  :)


Men konserten var heeelt fantastisk, går inte riktigt att beskriva faktiskt. 21.30 när han körde Hugger i sten, helt ensam på scenen, endast Lars och gitarr, jag dog seriöst, hela publiken, och då menar jag alla (även min granne som jag inte hörde sjunga alls annars) sjöng med, Lars var helt tyst en refräng och bara publiken fick köra, och det var så fint  :')

Sen 22.00 när det han körde Jag får liksom ingen ordning, sånt drag har jag aldrig varit med om. Helt sjukt.

Jag tycker synd om er som inte var där, det fanns ganska mycket platser kvar, eller, kycket kke det inte var men knappt 100 st iaf, långsidorna högst upp, kke inte dom bästa platserna men ändå. Men iaf, för er så har jag fixat denna lista, låtarna i rätt ordning och allt, kke mest för mig själv iofs men även för er.

LARS WINNERBÄCK! Konsert 5/12-09 <3
(Spotifylista)


Ni som var där, ni får gärna hjälpa mig med låtar + ordningen, jag minns inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: malin

sv; oj hehe, jag har inte riktigt koll låtlistan känner jag! men om jag inte var helt dum i huvudet under konserten kan jag nog säga att varken kom änglar eller hjärter dams sista sång var med. däremot var jag har väntat på ett regn och lång dag med. kommer inte heller ihåg ordningen men är nästan hundra på att solen i ögonen var efter kom ihåg mig, vilket röj!

hoppas det hjälpte lite i alla fall :) GRYM konsert!

2009-12-06 @ 20:46:44
URL: http://malich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0