Tråkigt fint inlägg

Just nu sitter jag hemma hos Saga i köket, äter knäckebröd och bloggar. Trevligt. Bara kanterna som är goda egentligen men ..
Åkte hit imorse, buss och tåg. Kortläsaren på bussen var trasig och konduktören hann inte bak till oss på tåget så jag fick åka hela vägen gratis. Sen var jag och Saga på ICA. Vi skämde ut oss två gånger var. Mohaha, jag typ blockerade vägen för en gubbe som jobbade på ICA. Jag blev jätterädd när han kom och bad mig flytta mig. Haha.

Nyårsafton idag. Känns inte som det. Kanske kommer en återblick med bilder när jag kommer hem. Kanske. Och gud vad roligt inlägg det här blev nu då. Men jag har precis läst min favoritblogg och han skriver typ så här tråkigt. Men jag älskar den ändå. Så nu är jag helt inne i det. Men ni får väl ha ett fint tolvslag och typ, inget mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0