Min tabbe imorse

Nu har jag fixat till designen, är klar nu även fast jag inte är nöjd så får det duga...

Aa, tänkte berätta om min tabbe imorse. Jag vaknar 07.24 och kollar på kloclan. VAFAN! Jag kollar på väckarklockan, kom på att jag glömde sätta på den igårkväll. Flyger upp ur sängen, tänker "Fan, jag skiter i att käka frukost idag va, måste cykla på en gång jag är klar, men det borde nog gå bra". Jag har redan hunnit få på mig byxorna när jag kommer på "Fan, det är ju lördag idag...". Skrattar lite åt mig själv och lägger mig i sängen igen.

Aa, så smart är jag, jag trodde att jag hade 36 minuter på mig tills skolan skulle börja. Men så var det ju inte precis...



//Igeland

Kommentarer
Postat av: Emma

vad gör du:D?

2009-11-07 @ 13:55:05
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah ellerhur;D



alllt bra ikv?

2009-11-07 @ 16:58:41
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0