Ett långt inlägg om mitt roliga liv :'D

Idag har jag typ tvingat folk att vara sociala på msn och ja, lite på sms också men det går ju inte lika bra...

Ska antagligen fram sen (för er som inte bor i österfärnebo så betyder det typ hänga på byn...), men ja, ska väl sitta och garva åt mitt roliga liv först :D  Har faktiskt väldigt kul ibland, tex på eftermiddagen har jag haft ett halv anfall av Igeland. Haha, men lite skämmigt vad det var så tänker inte säga det här ;)

Och så var det en till sak som jag gjorde nyss... HAHAHAHA xD
Det är egentligen inte alls kul men jag är trött så då blir det mesta kul xD

Ja, men vi hörs imorgon, om det inte av någon anledning skulle bli så att jag fastnade hemma, då lovar jag ett till inlägg ikväll :)




//Igeland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0