Långt ganska värdelöst inlägg

Imorgon ska jag tydligen till Stockholm och kika på en ny kusin. Jag är så taggad. Alvin heter den, haha. Som dom där hamstrarna eller vad det är.

Just nu sitter jag i mitt kolsvarta rum, just mitt rum, och endast mitt rum, är utan ström. Det måste vara typ felkopplat eller nåt, för mitt rum är kopplat till grannens elskåp. Så om man vill slå på den så måste man gå ut och slå av och på deras el. Och jag har bytt till pyamas så aldrig att jag gör det. Men kanske att mamma gör det.

Hon gick ut nu! Vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, vänta, orkar inte skriva vänta mer nu, hej, väntar, NUUUUUU :D

Kom den tillbaka alltså. Hehe. Ska upp halv åtta imorgon, och vet inte när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0