RÅDJURSKÖTT

Idag hade vi friskis&svettis sista lektionen, så jag cyklade hem i de kläderna sen och tog en springtur när jag kom hem. Sprang i skogen, tittade väl ner i marken och tänkte på något annat... Och så helt plötsligt ser jag massor av grå/vitt grejs på marken, såg lite ut som jättetjockt spindelnät. Så jag halvstannade och tittade lite på det, vrider på huvudet, och ser.... ETT FUCKING HALVÄTET RÅDJUR!!!
,
Jag var typ en halvmeter ifrån det, tusen äckliga flugor flyger upp på mig och jag vänder mig om och springer för mitt liv typ. Det var vidrigt, ärligt. Det var verkligen så att man såg köttet, och det där på marken var ju såklart rådjurets päls.
Sen blev jag rädd att det skulle komma en typ varg och döda mig också... Jag tror inte att jag kommer springa där igen på länge.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Nu finns vinnaren av ear cuffen presenterad i bloggen. Gå in och titta om du vann, om inte gratulera gärna vinnaren. Var inte ledsen om inte du vann, det dyker upp flera tävlingar framöver i bloggen så fler chanser kommer!

2011-04-15 @ 18:52:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0