NATTBLOGG

Ja, jag är fortfarande vaken. Jag kan inte somna. Så jag tänkte att jag kan ju lika gärna blogga lite, som att inte göra nånting. Åh, det är jobbigt att inte kunna sova. Jag vill oova, men det går inte. fettungt. Alltså fet-tungt. Inte fett-ungt. Om ni inte förstod det.
'
Vad gör ni såhär på kvälls-kvisten då? Jag sitter och lollar runt på intetrnet, som vanligt. Bara det att jag är lite mer random nu. Synd bara att det typ inte är någon vaken. Typ någon random på msn skulle varit kul!
'
Alltså ni skulle bara veta vad mycket fel jag stavar. Kan vara för atta jg inte ser tangentbordet om jag inte vinklar ner skärmen, vilket gör att jag inte ser om jag stavar fel. Och för att jag blir jättebländad av att läsa det jag skrivit. Gör det ändå, för jag kan ju inte ha massor av stavfel i bloggen.
'
Nej, nu har det gått för långt. Jag minns inte ens vad jag just skrev. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0